שאלה: WAZE לא עובד לי?
תשובה:
1. בדקו שיש לכם את תוכנת waze מותקנת במכשיר שלכם ,ושהיא מעודכנת לגירסא האחרונה שהם שיחררו.
2. האם השתמשתם כבר בwaze במכשיר שלכם , או שזהו מכשיר חדש ואתם צריכים להוריד?
3. במכשירי גלקסי יש אפשרות לכבות את מקלט ה gps, בדקתם שהוא פעיל אצלכם בטלפון?
4. בדקו את הודעת שגיאה שאתם מקבלים בזמן הפעלת WAZE באתר שלהם
שאלה: איזה אופציות ניווט יש לWAZE ? תשובה:
1. סוג ניווט: הכי מהירה או הכי איטית
2. דרכים: לאפשר ניווט בדרכי עפר, לא לאפשר ניווט בדרכי עפר, להימנע מדרכי עפר ארוכים.
3. לאפשר ניווט עם הכי מעט פניות
4. להימנע בכבישים מהירים
5. להימנע מכבישי אגרה
6. להישאר באזורים שהם בתחומי מדינת ישראל בלבד (רלוונטי רק בישראל)
שאלה: איזה סוגי קישורים אפשר להעתיק אלינו לאתר?
תשובה: לאתר מגיעים בקליק ישנם שלושה סוגי קישורים אותם ניתן להעתיק ולשלב אצלכם באתר
1. קישור טקסט
2. קישור תמונה
3. קישור ברקוד
כל הקודים המוכנים של כל אחד משלושת האופציות כבר קיימים ומוכנים להעתקה מהדף הייחודי שיש לכל בית עסק באתר מגיעים בקליק.
אז כנסו לדף שלכם באתר מגיעים בקליק ,תעתיקו את הקוד של הקישור אותו תרצו לשלב אצלכם באתר ותדביקו אותו בממשק ניהול של האתר שלכם.
*אם ניהול האתר שלכם מתבצע על ידי גורם חיצוני , תסבירו איזה קישור אתם רוצים להטמיע אצלכם באתר והוא כבר ידע מה לעשות.
שאלה: מאיפה מעתיקים את הקוד?
בכל דף שמייצג עסק באתר מגיעים בקליק יש תמצאו את שיתוף פעולה: החלפת קישורים עם דף בדרך כלל נמצא מעל המפה . לאחר שתלחצו עליו יפתח לכם חלון שבו כל סוגי הקישורים אותם אפשר להעתיק מאתר מגיעים בקליק ולשלב אותם אצלכם באתר.
שאלה: אם אין לי סורק ברקוד מותקן בסמארטפון?
תשובה: בעיקרון אפשר לסרוק את הברקודים של מגיעים בקליק בעזרת כל סורק ברקוד חימני שנמצא בחנויות האפליקציות של כל יצרניות הסלולר
אנחנו במגיעים בקליק ממליצים להוריד את SCAN שעובדת בצורה חלקה והיא גם ללא פרסומות.
קישור להורדת האפליקציה:http://itunes.apple.com/us/app/scan/id411206394?mt=8&ls=1
שאלה: איך משלבים את הקישור אצלנו בדף?
תשובה: נכנסים לדף שלכם באתר מגיעים בקליק ומשם מעתיקים את הקישור אותו תרצו לשלב אצלכם באתר ולאחר מכן פותחים את הממשק ניהול של האתר שלכם ומדביקים שם את הקוד שהעתקם מאתר מגיעים בקליק.
|